Brev:
Hvornår kan jeg starte med mos af kartofler og andre grøntsager?
19. august 2009
Alder:
5 mdr.
Hej Helen
Grace er nu 5mdr og har fået hjemmelavet risgrød og vand af kop i 10dage. Det går fint og hun elsker det.
Vi startede med 4 til 5 skefulde om dagen de 2 første dage.
Hun spiser nu 1 til 2 dl om dagen og efter fulgt af ca 60 til 100ml mme hvilket jeg tro er for meget da hun gylper meget op igen. Så skal hun stadig blive ved med at have den flaske eller amning efter grøden?
Hvornår kan jeg starte med mos af kartofler og andre grønsager og hvornår skal hun have frugtmos? så hvordan ser den næste plan ud for mad....
Kan de små få lidt hård mave af starten på grød?
Kan årsagen til at hun gylper mere end hun plejer være, at hun først kommer af med sin afføring om aftenen?
Hun har altid været god til at sove om natten, men er de sidste 3 dage begyndt at vågne meget mere. Selv 2 timer efter hun har spist.. Kan det skyldes drømme eller en stor udvikling omkring 5 mdr alderen..
Venlig hilsen
Trine